Novým mediálnym partnerom Karlovky sú Retro noviny
10. decembra 2015

Basketbalový klub VŠEMvs Karlovka Bratislava nájdete aj v tohto mesačnej edícii Retro novín, ktoré vydáva obchodné centrum Retro. Vedenie klubu sa totiž s periodikom dohodlo na mediálnej spolupráci do konca sezóny, ktorá začína od decembra tohto roku.

Podľa PR manažéra klubu Tomáša Kottru je jednoznačným cieľom šíriť filozofiu klubu medzi ľuďmi. Mnohí funkcionári v slovenskom športe totiž hovoria o podpore mládeže, pritiahnutí detí na športoviská a uprednostňovaní slovenských hráčov. Robia však pre to pomerne málo. „Karlovka sa rozhodla budovať klub oddola nahor. Máme veľmi širokú mládežnícku základňu i silnú trénerskú štruktúru. Mohli by sme ísť vzorom,“ myslí si.

Vedenie VŠEMvs Karlovka Bratislava bolo od prvého momentu rozhodnuté, že do najvyššej basketbalovej súťaže nepôjde s ambíciou financovať legionárov v honbe za titulom. Pokiaľ by tak nebolo, negovali by viac ako desať ročnú snahu o výchovu basketbalovej mládeže. Podľa slov T. Kottru je to správa, o ktorej by malo vedieť čo najviac ľudí. „Naši funkcionári dokázali, že sa to dá. Teraz je na nás, aby o tom ľudia vedeli,“ vysvetľuje spoluprácu s periodikom.

retro karlovka

(km)